ensiyahmuhammad

Saturday, March 4, 2017

Mac 2017

Alhamdulillah, masih lagi bernafas pada saat ini :)

ehem, nak banding post lama dengan post yang sekarang ni, takde la jauh masa, dalam 3 minggu? hihi . Nak dapatkan momentum menulis setiap hari, atau setiap tiga hari, atau setiap seminggu sekali. rasa macam suuuuuuuuuuuuusssaaaaahhhh sangat. dah kawen ni, sibuk la nak uruskan rumahtangga (padahal sebelum kawen pun tak update jugak. hahahha)

-----------------------------------------
Bulan ni, insyaAllah bulan terakhir aku bekerja di tempat sekarang. Perasaan aku sekarang ni rasa macam suram jeeee. Tak tahu la ini perasaan sedih nak tinggalkan tempat kerja sekarang. atau perasaan takut nak kerja dekat tempat baru.

Apa pun. aku doakan ni semua yang terbaik.

No comments: