ensiyahmuhammad

Wednesday, March 30, 2016

Kerepek Pisang Salai Meletop

Dalam masa seminggu lepas aku masuk kerja, ada kawan ofis bagi aku kerepek pisang salai dari bandung..

Nak pergi Bandung belum ada rezeki lagi, dapat kerepek pon jadi la. hehe

Tengok rupa luar dia, keras mcm kulit kayu je hehehe, tapi sekali masuk dalam mulut. 

MasyaALLAH, 
SEDAAPNYAAAAAAAA!!! 

 mengunyah punya mengunyah, tak sedar aku habiskan seorang je kerepek tu. hehehe 

kat Malaysia aku tak pernah nampak lagi ada orang jual kerepek pisang salai ni, tapi hari tu aku Kerepek Pisang Salai ni jalanjalan kat newsfeed aku. fuiyoooooooo! dah ada orang jual, 


Jom la try sekali. Insyaallah tak menysesal. 
contact je nombor ni 

018 - 223 3749
018 - 223 3749
018 - 223 3749

No comments: