ensiyahmuhammad

Wednesday, March 11, 2015

Pembantu Peribadi

Pembantu peribadi ni, selalunya orang akan ada kalau kau bos, kau ada syarikat besar dan kau perlukan orang utk susun jadual kau. Huhu

Dan aku, yang masih student degree biasa ni pon, boleh kata super hebat la. aku dah ada pembantu peribadi aku. huhu 

Terima kasih untuk Liyana Rahman -- 'pembantu peribadi' yg tlg ingatkan discussion, task utk 5 out of 6 subjects yang aku amek sendiri. Bilik Yana Rahman ni dah jadi macam Operation Room aku da. haha

Serius, kalau takde yana ni. memang aku agak miserable la. Hari hari ada discussion, tapi subject lainlain. kalau malam tu yana kata takde pape, maknanya aku ada discussion subject yang 1 yg yana tak ingatkan.

Semester ni best. Ahad pun ada discussion. Sabtu pun. Tapi Sabtu pagi aku ada komitmen lain. Starting next week, Ahad pun aku ada komitmen lain. Fuhh

Tapi yg pasti, semester ni mmg best. use every second to the fullest!

Oh. Subject Integrated Case Study dah occupied separuh otak aku. yg lagi 5 subjects, aku letak dekat mana pun aku tak tau. haha

nanti kena belanja yana. nak buatkan kek utk dia. hee special utk pembantu peribadi ku. hee

No comments: