ensiyahmuhammad

Wednesday, December 3, 2014

Hectic

Dua minggu lepas MC dua hari sebab tak tahan sangat demam, batuk dan selsema, memang lah adik beradik tiga serangkai. Sampai aku ter'miss' kuiz. enam kelas tak masuk. satu kerugian, tahu tak? 

Minggu ni pun banyak assignment kena hantar, dengan report dan interviewnya. Jujurnya, aku dah tak mampu nak cope semua. Ditambah lagi dengan sakit senggugut, memang betulbetul teruji keimanan dan kesabaran serta ketahanan mental aku. 

Tapi itu semua bakal berakhir, tak lama lagi. InsyaALLAH. Walaupun Isnin ada midterm lagi, padahal lagi 2 minggu aku dah start final. huhu dan minggu depan ada satu presentation, lepas tu ada dua presentation. hoho Aku positif semua ini akan aku lalui dengan tenang. 

dan kawan aku ada cara yang tersendiri untuk ceria kan aku bila aku mengadu aku perlukan katakata semangat nak bertahan hadapi semua ni. hehe



dan yeah. aku terhibur! haha

No comments: