ensiyahmuhammad

Friday, August 9, 2013

:)

aku tak berniat pun nak bercomot dalam raya tahun nie. (err.. pernah ke aku tak comot? haha). maksud aku, sekurangkurangnya lepas mandi.. nak siapsiap tu.. aku tenyeh la jugak bedak sket kat muka. tapi hari nie.. bangun pagi.. siapsiap. pakai tudung. setel. muka aku pucat je. 

tapi aku tak kisah. kenapa entah aku tak kisah.. padahal selalunya untuk special event.. macam hari nie.. 1 syawal.. mesti atleast aku nak nampak lebih kemas dan bergaya dari harihari biasa yang selekeh. hee.

alhamdulillah. macam mana macam mana pun. 1 syawal dah berlalu pergi. walau tanpa keterujaan seperti yang selalunya.. ziarah menziarah rumah saudara mara tetap digagahkan jua pergi. alhamdulillah. 

ada satu perasaan aneh yang bertandang. yang aku tak rasa nak bercerita dengan orang lain, cuma aku rasa nak bercerita di sini. aku pun tak tahu kenapa ini yang aku rasa. 

aku mahu seorang atuk. 
apa agaknya rasa di manjakan oleh atuk? 
mesti best kan.. selalunya cucu perempuan mesti atuk manjakan gilagila

alhamdulillah wa syukurillah 'ala kulli hal. 
astaghfirullah hal 'azim 'ala kulli hal.

No comments: