ensiyahmuhammad

Monday, August 19, 2013

Baju Kurung

"saya suka tengok awak pakai baju kurung"

ada orang cakap camnie, yang cakap tu pulak opposite gender. orang yang aku tak berapa nak suka. terus.. aku dah jarang dah pakai baju kurung depan dia. gua tak selesa sama lu beb!

tapi bila aku tengok jumlah bilangan baju kurung yang melambak dalam simpanan aku nie. 
hoho nak tune mood lah, pakai baju kurung sentiasa.
bukan tak pernah pakai baju kurung masuk panggung, jalanjalan dekat mall.

cool apa baju kurung. 
cantik. tutup aurat. warna warni. sopan.
hehe meletup gitu.
biasalah en..
centre of attraction
haha

tapi lately nie, fesyen baju kurung semakin di cemari.
ingat cantik ke pakai baju kurung macam sarung nangka?
=_=

Gadis Ayu
Mood : On

Gadis Comot
Mood : Off

ngee

No comments: