ensiyahmuhammad

Monday, July 22, 2013

CH

bercakap dengan seorang kawan 
"en teringin nak g cameron 
and beli bunga ros kat sana 
sana kan murah" 

balasan.. 
":)" 

bercakap dengan seorang kakak 
"akak suka bunga eh? 
en pun suka bunga.. 
teringin nak g cameron highland n bli bunga kat situ 
murahh" 

balasan 
"jom kite g sama
akk xpnh g"

*********************
sejak akhirakhir nie, memang keinginan nak bunga sangat membuakbuak.
tapi bila dah jumpa kedai bunga, mesti lupa nak beli.
takpun mahal sangat. haha

adoi..

rasanya.. hasrat nak ke Cameron Highland, boleh tercapai. Walaupun bukan untuk beli bunga.


curi dari fb.

Alhamdulillah, terpilih juga jadi komiti Taaruf Week, setelah cubaan kali ketiga. Mencabar sungguh. Orang lain hantar sekali je. hehe


p/s: wahai badan, sila kawal suhu anda untuk esok hari, pembentangan ini penting.

1 comment:

Mizuno Ami-chan (ZZ) said...

saya nak balasa lagi mcm ni ;) hehe