ensiyahmuhammad

Tuesday, June 11, 2013

gambar

aku, kiki dan kakak
berehat sekejap dari mengemas. dekat FB, banyak album yang aku privatekan. Walaupun bukan gambar yang entah apa-apa. tapi entah, aku suka setting ONLY ME tu. hehe nanti kotkot aku nak tengok atau aku dah terhilangkan apa apa gambar. aku tengok je la semula dekat FB.

Kisah di sebalik gambar.

Nie gambar yang aku ambil guna henpon sabun. aku tak ingat model apa henpon tu. Nokia. orang panggil henpon sabun. aku pun panggil sabun juga la. hihi

Aku boleh kata, ini gambar terakhir aku ambil guna telefon tersebut. Sebelum bermulanya satu peristiwa yang tak menggembirakan hati dan telefon itu dengan tiba-tiba sahaja skrin nye menjadi putih dan tak mahu hidup lagi. Dan ketika gambar ini di ambil. Kami mahu keluar ke The Curve. First time!

*bila pandang gambar tersebut lama-lama. rasanya gambar tu sangat matang nak dibandingkan dengan gambar aku sekarang. aku tak ingat ini tahun bila. 2008 atau 2009. oh jangan salah faham. kalau dari segi muka, memang sekarang dah lebih dewasa la. hehe cuma dalam gambar nie, aku nampak lebih kemas dan teratur nak dibandingkan dengan gambargambar masa kini, asal boleh je.*

No comments: