ensiyahmuhammad

Saturday, June 29, 2013

Flora

Untuk seseorang yang sukakan lampulampu yang cantik seperti aku. Pastinya Floria Putrajaya 2013 adalah satu tempat yang aku sangatsangat mahu pergi. Kalau dapat pergi dari siang sampai malam, lagi seronok. Siang tengok bungabunga yang cantik. dan malam.. tengok kapal berhias. Mungkin, jika hendak pergi siang, aku masih boleh usahakan untuk naik kenderaan awam. Walaupun aku tak pernah cuba. Bila lagi nak cuba kan? Berseorangan itu bahaya. Tapi, bila dah tiada yang mahu meneman.. dan kita mahu sangatsangat.. jadi tiada pilihan. slumber redah! :D

Tapi, untuk pergi ke sana menggunakan kenderaan awam pada waktu malam, aku masih kenal erti bahaya. Siang pun bahaya juga, tapi mungkin.. kurang sedikit. hihi

Ada hikmah sampai sekarang aku belum punya lesen kereta sendiri. Kalau ada. Hihihihi. ;) 
Nasib jugaklah Floria Putrajaya nie hanya sampai pukul12 malam. Kalau sampai 3 pagi macam I-City. Memang aku ajak je adik aku naik motor pergi sana lepas dia habis kerja. 

Takpe, Night Floral Parade.. mungkin tahun depan saja kita jumpa. InsyaALLAH jika umurku masih ada sisa. :)

hasil curi dari blog ini :)

No comments: