ensiyahmuhammad

Sunday, June 9, 2013

.

sekarang dah mula cuti semester. apa yang aku rancangkan dulu untuk cuti semester aku yang tak berapa nak lama nie, nampaknya macam tak jadi. aku pun tak tau kat mana silapnya, aku pun belum bersedia nak mengatakan itu salah aku. dan aku tak tau apa yang sebenarnya jadi dengan aku. 

sekarang, aku betulbetul tak tahu apa nak buat, ada jugak perasaan rasa macam nak dalam mood exam semula. rasa bosan tak buat apaapa. dan yang pastinya, perkara itu takkan mungkin berlaku. sesuatu yang dah lepas, mana boleh diputar semula. 

hari ini cuti hari pertama. dan aku hanya memilih untuk bertemankan laptop.

cuma satu yang aku pasti dengan perasaan aku sekarang. 
serius aku rasa aku terhegehhegeh. 
aku malu. 

sangat malu. 

sangatsangat malu.

terlalu malu.

No comments: