ensiyahmuhammad

Monday, June 10, 2013

!

kau tau apa yang buat aku bertambah baran?

bila aku tengah marah. kau dah tengok muka aku pun kau tau aku tengah marah. pastu kau tanya lagi aku marah ke tak. elok aku nak diam. kau makin tanya makin tanya. kalau kau nak tolong bantu selesaikan masalah, takpe jugak. nie kau cuma nak tau je. nak bantu nya tidak. karang keluar dari mulut aku ayat kasarkasar. tau pulak kau nak sakit hati. dah nampak aku senyap tu. kalau rasa hati tak nak sakit dengan kata kata aku. duduk diamdiam tunggu sampai aku bukak mulut sendiri. 

heh. 

tambah sakit hati aku.

citer stanza cinta nie b*****g. poyo gler pelakon pmpuan dia. tah pape. 


sakit hati gler. sakit hati weyh. SAKIT HATI!

No comments: