ensiyahmuhammad

Thursday, June 13, 2013

. .

Assalamualaikum

Setelah beberapa hari asyik dengar lagu yang................. mendatangkan kesayuan di hati. Pagi ini, aku ditemani dengan melodi ini..

*tekanlah................... jangan lupa skip ad, sangat mengganggu mood*


 

Sambil aku bervirtual meeting dengan encik ketua. Dari pukul7.30 pagi sampai sekarang baru siap. Alhamdulillah. Biasalah awal awal program macam nie, mencari tajaan tu bukan senang. Aku, sampai sekarang kalau bab bab tajaan ni, mahu saja lari. Sangatlah tak reti nak yakinkan syarikat untuk menaja program dan selalu saja aku terfikir, kalau aku boleh yakin kan syarikat nak taja program aku, baik juga aku yakinkan syarikat untuk taja aku belajar. hehehee tak la. memain je. :D

eh... bersambung. ada keja jap.

No comments: