ensiyahmuhammad

Sunday, May 19, 2013

suatumasa#3

14 November 2011

Jangan Risau


saya akan biasakan diri dengan keadaan sekarang.
awak tak perlu nak risau apa-apa.
saya ok.
saya boley jaga diri saya.
awak pon bahagia.
tak payah nak pening-pening kepala fikir pasal saya


semalam dapat mimpi best.
pergi kawasan mana tah.
luas.
hijau.
banyak buahbuah.
subur je.
saya larilari
gelakgelak.

saya gembira
dalam dunia itu.


saya bukanlah perempuan idaman setiap lelaki.
tapi saya tau. ada seorang lelaki yang tercipta untuk saya

2 comments:

Zimah Zaiwani said...

dan saya pula terharu baca puisi awak ni... beruntungnya sapa yg dapat awk en siyah..... :')

ensiyahmuhammad said...

ini...

post lama. heee

beruntung lagi jejaka yang berjaya dapatkan kamu. pandai mekap. ceria orangnya, sopan, manja. dan.. lainlain lah!

:D