ensiyahmuhammad

Saturday, May 4, 2013

Go-Go-Agogo

Perjuangan mental sem ini dengan SRC Carnival. Program yang cuma satu malam, tapi preparation.. MasyaAllah, sebelum buka semester lagi. 

Dan insyaALLAH bermula semester pendek sampai ke semester satu. aku akan berjuang lagi. akan muajahadah lagi. dan akan berkalutan lagi. 

C O N V E S T '13 - Convocation Fiesta 2013

Mungkin, tahun 2013 adalah tahun untuk aku bersama dengan SRC (MPP dalam bahasa Melayu)

Mengakhiri tahun kedua dan memulakan tahun ketiga sebagai seorang pelajar dengan bergaya. haha 
ada satu lagi komiti dalam impian. komiti Taaruf Week. boleh jumpa adikadik, dah alangalang nak busy dengan SRC.. biar abiskan semua tahun nie terus. so.. by the end of this year.. sume komiti yang aku nak. sume aku dapat.  so tahun depan. fokus kumpul duet nak kawen. (eh? hahahaha)
*aku dah tak berapa nak muda sangat ok. kena jugak fikir kawen. hihihihihi*

Then tahun depan start praktikal. fuhh! sangat cepat masa berlalu. rasa macam baru je semalam aku dok menangis berdendam cz dalam CELPAD lagi. haha

oh. esaimen tak siap lagi. Go Go Agogo! hehee

p/s: maafkan saya yang jahil. 

No comments: