ensiyahmuhammad

Wednesday, April 3, 2013

Kalau...

"Kalau aku dapat tu kan best"
"Kalau aku ada gaji besar mesti senang hidup aku"
"Kalau aku boleh terbang.. senang je aku nak travel"

Kalau itu.. Kalau ini.. 

Berbicara tentang "Kalau...", seorang kawan pernah berkata pada saya... (kasar sikit la)

"Nak cakap pasal Kalau nie kan en... Babi pun boley terbang!"

Huhu...  tolong jangan imagine si Bab 1 tu terbang. Susah nanti semua orang kena samak selalu. 

Dan kerana "Kalau.."

Mahu saja aku smack down, tengking, belasah dan buat apa sahaja yang boleh hilangkan rasa sakit hati pada punca sakit hati tersebut. 

Tapi kerana iman yang lagi kecil dari microorganisms nie.. aku sabarkan. 

Karma. Tunggu jela, lambat atau cepat, mesti akan kena jugak. Allah itu Adil tahu. 

p/s: Awak.. katakan apa yang boleh saya buat nak kembalikan gelak tawa awak. 

No comments: