ensiyahmuhammad

Monday, March 18, 2013

WOW!

Kelas habis awal, untuk julungjulung kalinya bagi aku yang dapat optional untuk kehadiran ke kelas dan aku memilih untuk hadir, satu fenomena yang membuatkan aku.............. "WOW!" Untuk yang mengenali aku dengan sangat rapat, mereka tahu betapa kurang rajinnya aku untuk hadir ke kelas. Lagilagi kelas 8.30 pagi. Waktu untuk........ gulingguling macam tenggiling. hihi


Ketak... Ketak... Ketak... 

Bunyi keyboard dalam KENMS lab nie sangatlah kuat dan membuatkan aku tak semenamena menjadi gadis sopan menaip dengan penuh cermat dek tak mahu mengganggu orang sebelahsebelah. Oh, sungguh bukan aku. Err sekurangkurangnya ada juga sifat menghormati dalam diri aku... heheheeee


Kelas tadi, ku rasakan seperti berada di dalam Bengkel Menjawab Soalan, satu bengkel yang sepertinya sudah pupus dalam kehidupan pelajar yang kononnya bergelar MAHAsiswa/i. (MAHA la sangattttt....) Terbit rasa bersalah dengan madam kerana secara terangan aku mengentengkan subjek ini, kerana TERlebih fokus pada subjek midterm malam ini. Doakan!! Madam, saya akan fokus subjek madam esok malam ye. Rabu saya jumpa madam... (Ceyh... bajet macam madam boley baca je. comel jugak aku nie. hihihihi)

Untuk 2 3 malam ini, rasa badan panas.. Kesian seseorang yang melayan karenah saya.. Terima kasihhhh! (versi Alleycats.. coolfirst time guna KoolFever... rasa seronok. taknak bukak pun ada. EXCITED (!)

Dan semalam.. berjalan di Tasik Maryam. Gelakgelak tengok gelagat orang main kayak. HAHAHHAA Suka aku gelakkan orang. Takpe, next time orang pulak gelakkan aku.. sebab aku pun nak g main jugak. :p

p/s: memang kadangkadang ada tindakantindakan yang kita buat, kita taknak kongsi dengan orang. Sebab, alasannya sukar diluahkan dengan katakata.

No comments: