ensiyahmuhammad

Wednesday, February 6, 2013

Minggu Satu

kelas dah bermula.
sana sini dah ramai orang.
junior pun dah ramai
senior tak kelihatan.
eyh kenapa?
oh, diorang praktikal.

minggu satu . . .
minggu senang lenang.
lecturer baru nak berkenalkenalan
buku pun tak beli lagi
group baru form
task belum ada.

jumpa kawan
hye hye bye bye
da lama tak jumpa
cuti bermingguminggu la katakan
ada yang maintain
mesti ada jugak yang kembang
special case je yang makin melidi (sapa eyh?)

 ........tapi..............

kalau setiap sem asek bermula dengan perkara yang sama
tak mustahil bila akhir sem akan berakhir dengan perkara yang sama
yela, dah kata di jadikan rutin semester.
erm..

jadi kat mana peningkatannya?
ada ke?
eyh ada la..............
ye ke ada?

fikirlah sendiri
mana boleh nak orang fikirkan.
macam kau nak makan nasi
tapi kau harap sudu tu yang bergerak sendiri masuk dalam mulut.
mustahil lah bro.

p/s: target 100% kehadiran.