ensiyahmuhammad

Sunday, February 10, 2013

Lupa Sekejap

"Mak! nak chokichoki dengan air tropicana tu"
"Tak boleh. Kak Yaya punya.."
"Asyik Kak Yaya jee.........."

Selalu terlupa. Bila seorang adik, akan selamanya jadi Adik.
Tak kisahlah kalau dia dah keje ke. Dia dah kawen ke...
Memang sampai bilabila pun takkan berubah perangainya..

Adik.

Dulu, semua benda kena beli dua. So that, kitorang tak bergaduh.
Sampaikan bantal pun kena beli size yang sama, kaler yang sama.
Tapi bila dah besar.. makin terlupa tentang fakta ini.

p/s: kena ingat sampai mati. beli apa pun. kena beli dua.

2 comments:

Zimah Zaiwani said...

mcm zmah dgn kak uda zmah. dr kecik, mak biasakan diri beli dua bnd yg sm. mak telah mengkembarkan kami. kalau beli satu, mak mesti akan beli satu lg. sbb bila mak igt kat seorang, mesti akan teringat kat sorg lagi. en, kita samalah :)

ensiyahmuhammad said...

hehe kita sama.

makin lama en rasa kita makin banyak persamaan la pulak.

^_^