ensiyahmuhammad

Thursday, May 26, 2011

Sangat susah! :0

Saya tak tau macam mana saya nak gambarkan perasaan saya sekarang.
Jelas ingin saya katakan, saya amatlah risau.
Saya sangat risau. sangat dan tersangat risau.

Seperti selalu saya lontarkan,
Bagilah soalan math yang susah macam mana pon,
pusingpusing, hentak pale kat dinding ke,
or nak joget lambak ke hape,
insyALLAH akan jumpa juga jalan penyelesaian.

Tapi, kalau soal hati dan perasaan?
MasyALLAH! amat lah susah!
Takde formula penyelesaian
Takde pakar yang tepat
dan Takkan pernah ada jawapan yang betul

Semuanya bersifat subjektif.
Iman dan kecintaan terhadap ALLAH cukup teruji
Niat dan keikhlasan jua turut bergegar.
Aduih! Sungguh berat..

Tolonglah dijauhkan dari perasaan yang ditiupkan oleh syaitan untuk melalaikan manusia.

Sangat kecewa perkara nie tejadi.

:(

No comments: