ensiyahmuhammad

Tuesday, March 8, 2011

Sabar Sabar Sabar

huhu memang takde laen da yang aku boley buat selaen bersabar. aku tak pre-reg lagi.

setelah aku penat mencuba dok tekan no.matric dengan paswed. alhamdulillah, akhirnya dapat masuk. tapi bila aku nak change sem dari short sem ke sem biasa, tetiba terkeluar balek. nak masuk pulak kena macam masa mulamula tadi. shedihnyer shaye. *sigh* agaknya ALLAH saja aku nak try lebih lagi kot cz masa aku da dapat masuk tadi, aku sebut "yeay!" instead of  "alhamdulillah". haa kan sekarang, sapa yang rugi? aku jugak..... tu la. lupa ALLAH lagi. astaghfirullah hal 'azim. 

Takpela. aku try lagi sepuluh kali. kalau tak boley jugak. aku try esok pulak. nak siapsiap g kelas.kelas kol9. (makin hari aku tekan keyboard laptop, makin tangan aku sakit. kenapa tah)

Kesimpulan : Bila dah dapat sedikit kesenangan, jangan lupa pada ALLAH. Kesusahan itu ujian, kesenangan itu jua ujian.

No comments: