ensiyahmuhammad

Friday, February 11, 2011

Redha

Assalamualaikum
Saya penat. Saya penat sangat. Astaghfirullah hal azim. Saya tak sepatutnya merungut. Ini tanggungjawab saya, saya kena pikul. Saya da angkat sumpah, jadi saya kena jalankan tugas dengan sebaiknya. Lagipun, saya yang bersalah sekarang nie. 

Saya tak rasa saya sibuk. Cuma, saya rasa saya penat. Selagi saya tak siapkan keje, selagi tu la saya rasa penat dan tak tenteram. Bukan itu sahaja, saya pun rasa penat sebab otak saya tak berhenti memikirkan perkara-perkara yang rumit. Saya tak minta pun macam tu. Tapi otak saya tiba-tiba sahaja tak nak berhenti berfikir.

Apa yang saya fikir? owh, macammacam. nantila, kalau saya rajin saya akan buat satu post khas utk cakap apa yang saya fikir. tapi percaya la. nanti awak pon dok fikir kenapa saya fiki macam tu. Sekarang saya nak pergi basuh baju. lepas tu saya nak tido. 
Selamat malam. jangan lupa baca doa sebelum tidur. kalau tak pon, baca ayatul kursi dengan 3 kul, sebagai pendinding diri. :)


1 comment:

che lan said...

ciannya kat mmber ceq sowg ney....